neveryourgirl: (DC // Music)
[personal profile] neveryourgirl
Darren Criss gigs on July 6th! YAY!

I've thrown together some info, so we have a place to start working things out. Suggestions are more than welcome!




TOMORROW Y'ALL!!!


General questions:

- Who is coming and when?
- When do people want to meet and where? (Depending on the time, it might be good to meet somewhat close to the venue for the 4.30pm people.)
- When do you guys want to start queuing?

WHEN? 1pm.
WHERE? Amici Coffee Deli.

The Plan thus far in all its detailed glory!

Gig info:

Mat: doors 4.30pm // show 5.30pm
Eve: doors 8.00pm // show 9.00pm

Venue website // How to get there // Local info

Attendees:

I've compiled a provisional list of people who've expressed interest in meeting up over at the meet-up post for the July 6th gigs. Please let me know if you're still interested and if I've got your gig info correct.

Confirmed
[livejournal.com profile] neveryourgirl/Stefanie (That's me. Hi! *waves* I'm going to both gigs.)
[livejournal.com profile] stellaglam/Eli (both)
[livejournal.com profile] kk_wannabe/Alex (both)
[livejournal.com profile] oo_fifi_oo/Céline (+ [livejournal.com profile] winry_th, both)
[livejournal.com profile] ammodytus/Renata (both)
[livejournal.com profile] bellax_xmuerte/Natalie (mat)
[livejournal.com profile] deluwiell/Alice (mat)
[livejournal.com profile] jennymacca/Anja (mat)
[livejournal.com profile] dreximgirl/Lis (mat)
[livejournal.com profile] sthlmsyndrom/Sofia (mat)
[livejournal.com profile] ginevrawp/Jana (+1, eve)
[livejournal.com profile] minttu80/Minna (eve)

Maybes
[livejournal.com profile] nixied
[livejournal.com profile] pinkfinity (eve)

And everyone who's not yet on the list, just leave a comment and introduce yourself. Aside from that, discuss, go crazy. The works ;)

It would be good to have the following info for everyone:

- What's your name? (I keep thinking in lj names atm. Which is quite amusing.)
- When are you arriving in London? When would you be joining us?
- Are you coming alone or are you bringing people with you?
- Which show are you going to?
- Anything else you wanna tell us (e.g. where are you staying?)
- Also, do you guys wanna swap cell numbers just in case? (via PM/email)

My info:

My name is Stefanie. I'm flying over from Germany on July 6th and I will be arriving at Gatwick around 9.30am, probably taking the train into London around 10.30am (cheapest option atm) and arriving at Victoria around 11am. I'm usually staying at a hotel near Euston (2 tube stops away from the Garage on the Victoria line), but if anyone needs a roommate (or has a cheap-but-decent hostel suggestion), I'd be up for that, too. Depending on where we wanna meet, I'm gonna go and say around 1pm would be good for me. My flight home leaves on Thu around 6pm, so if anyone wants to hang out on Thu, I'd be up for that, too.

Okay, that's all I've got for now. So... discuss!

TOMORROW Y'ALL!!! (The Plan thus far!)

Date: 2011-06-05 08:12 am (UTC)
From: [identity profile] neveryourgirl.livejournal.com
Hey there and welcome to the "Darren Criss brings out my inner 15-year-old" squee fest. I'm 25 and I'll probably feel the need to smack every single one of those hysterical actually-15-year-olds. But yeah, anyway...

Want me to add your name to the list in addition to your lj name? It can also be a nickname if you don't want your actual name floating around the internet.

Aaand I totally agree with [livejournal.com profile] kk_wannabe's and that feeling u always have after concerts... the WHY IS IT OVER feeling... it wont be there because you'll be going to see him AGAINNNNN

I really can't argue with that, because those were my thoughts exactly. So you should totally do both. *nods*

RE cell number - Sure :)

Date: 2011-06-05 09:01 am (UTC)
From: [identity profile] kk-wannabe.livejournal.com
Yeah! It's like when you're on a rollercoaster and theres no line and they let you ride again. :D

btw check out our code-sentence discussion above. :P

Date: 2011-06-05 09:06 am (UTC)
From: [identity profile] kk-wannabe.livejournal.com
25 too :D I am prolly gonna scream too tho. Just not when he sings.
As long as I don't start crying like when I saw Michael Jackson live in the 90s LOL

Date: 2011-06-05 10:08 am (UTC)
From: [identity profile] neveryourgirl.livejournal.com
I'm all for the screaming if the situation allows it. Or requires it ;) Silence would probably actually creep me out.

You saw Michael Jackson live? How cool is that :) (I'm not a fan, but it's still awesome.)

Date: 2011-06-05 10:16 am (UTC)
From: [identity profile] kk-wannabe.livejournal.com
Gah. I seriously cannot wait to see him. I think my heart is gonna burst. Also super excited to see the magic triangles up and close.
I am so bringing my theatre-binoculars LOL


I just had a fever fantasy.. what if Chris is still in the UK and shows up and they do Animal or Candles... or Baby Its Cold Outside. OMFG... its a longshot.. but I wanna see this "Majestic angel" äs Lauren Lopez calls him, irl. :D

Also can we campaign for Darren to do STUTTER at the concert...!?

And yes, saw MJ live... best thing ever eventho I was far away fron the stage. Was 11 yo and it rocked my world.
Had tix for his London tour too which didnt happen for obvious reasons...:( RIP MJ

Date: 2011-06-05 11:20 am (UTC)
From: [identity profile] neveryourgirl.livejournal.com
I would LOVE to hear Darren and Chris sing (anything, really. I might even be satisfied to just watch them sit around and do nothing) "Baby, It's Cold Outside" in the middle of summer at a club jam-packed with crazy people (can we please kick all the crazies out first?) fellow fans generating just enough body heat and excitement to make things interesting. In my head this makes perfect sense.

Actually, I'd also be thrilled if he brought Lauren Lopez along. (Which, yeah, not gonna happen, but REALITY HAS NO PLACE IN OUR WORLD. Ahem.) But basically I'm already more than good with simply Darren and a guitar ;)

can we campaign for Darren to do STUTTER at the concert...!? YES PLEASE.

Profile

neveryourgirl: (Default)
neveryourgirl

June 2016

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26 27282930  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 22nd, 2017 10:43 am
Powered by Dreamwidth Studios